28 Kasım 2008 Cuma

Merhaba!..

Öncelikle herkese merhaba demek istedim. Bu benim ilk blog yazım. Bundan sonra sık sık bu sayfada sizlerle paylaşımlarda bulunmak istiyorum.

Benim, konu seçiminde bir sınırlama yapmaya niyetim yok. Kendi ilgi alanlarım ve tecrübelerimle ilgili her konu hakkında yazmayı düşünüyorum.

Bu noktadan hareketle ilgi alanlarım hakkında kısa başlıklar verebilirim.

Eğitim, Spor, Kitap, Müzik, Bilgisayar, SBS, ÖSS, Sinema, Makaleler...

Sanırım ilk anda aklıma gelen ilgi duyduğum ve hakkında paylaşımlarda bulunabileceğim konular bunlar.

Kimi zaman okuduğum bir kitap hakkında bir şeyler yazacağım, kimi zaman bir maçla ilgili yorum... Kimi zaman dinlediğim bir albüm hakkında görüşlerimi paylaşacağım, kimi zaman izlediğim bir film... Belki okuduğum ve beğendiğim bir makaleden alıntılar yapacağım zaman zaman, belki de gittiğim bir eğlence mekanı hakkında tecrübelerimi yazacağım.

Evet, aslında özünde blog başlığımda yazdığım gibi tecrübelerimi paylaşacağım.

Hayatta geçen süre bizleri olgunlaştırmıyor. Bizleri o geçen süre içinde yaşadıklarımız, yaptıklarımız, gördüklerimiz, hissettiklerimiz olgunlaştırıyor. Madem öyle, geçen zamanın akışına kendimizi bırakmadan, o zaman dilimini en keyifli ve dolu nasıl geçireceğimizle ilgilenmeliyiz. Ve benim isteğim kendi tecrübelerimin en azından bir kısmını paylaşmak.

Bir küçük yazı okumuştum.
Bende 1 lira var sende de 1 lira var. Paralarımızı değiştirelim. Yine sende 1 lira bende 1 lira var. Sende 1 bilgi var, bende de 1 bilgi var. Bilgilerimizi değiştirelim. Şimdi sende 2 bilgi bende de 2 bilgi oldu. Demek ki bilgi paylaştıkça çoğalıyor.

O zaman paylaşalım.

Umarım benim yazarken duyacağım keyfi sizler de okurken duyarsınız.

Hiç yorum yok: